قیمت همستر کامبت چقدر است؟ | آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟

قیمت همستر کامبت چقدر است؟ | آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟
بازی‌های Tap to Earn یا «کلیک کن و جایزه ببر» نوعی از بازی‌های موبایلی و آنلاین هستند که به کاربر اجازه می‌دهند با تپ یا کلیک کردن مکرر، امتیاز، پول مجازی یا حتی گاهی اوقات پول واقعی کسب کنند. این بازی‌ها معمولاً مکانیسم ساده‌ای دارند و برای گذراندن زمان یا سرگرمی‌های کوتاه مدت مناسب هستند.
کد خبر: ۲۳۱۰۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

زی‌سان: بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

چگونه ۵ میلیون  سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و توسعه‌دهندگان بازی نیز فقط می‌توانند قیمت اولیه‌ی آن را تعیین کنند و پس‌ از عرضه، میزان خرید و فروش‌ها و شرایط بازار، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت Hamster Kombat خواهد بود.

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟

فقط در صورتی می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد که به‌صورت رسمی در صرافی‌هایی مثل بایننس، کوکوین و غیره لیست شود و سکه‌های داخل این بازی فعلاً هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا هنوز در صرافی‌ها عرضه نشده است.

tags # رمزارز
سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
شیدا
cm_time
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
cm
به نظر میاد مثل نات کوین موفق باشه...
با این تفاوت که واقعا شبیه بازیه و خیلی هیجان انگیزه...
اگه هنوز وارد همستر نشدید، از صفر شروع نکنید..
بزنید روی لینک زیر و ۵۰۰۰ سکه جایزه ورود دریافت کنید...
Iran (Islamic Republic of)
person
شیدا
cm_time
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
cm
به نظر میاد مثل نات کوین موفق باشه..
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون